Regulamin wynajmu

  1. Ceny zawierają profesjonalną obsługę, ubezpieczenie OC, montaż i demontaż urządzeń.
  2. Do wszystkich cen należy doliczyć podatek vat w wysokości 23%.
  3. Warunkiem realizacji zamówienia jest wpłata zaliczki 40% wartości brutto po podpisaniu umowy. Pozostała część zapłaty za usługę dokonywana jest przelewem na podstawie faktury VAT lub na podstawie podpisanej umowy w przeciągu 7 dni od realizacji zamówienia.
  4. Teren na którym mają zostać rozstawione urządzenia dmuchane, powinien być w miarę równy, oczyszczony z ostrych przedmiotów.
  5. Teren nie może znajdować się pod liniami wysokiego napięcia.
  6. Organizator imprezy zobowiązany jest do zapewnienia wymaganej w zależności od ilości urządzeń mocy energii elektrycznej podanej w specyfikacji urządzeń.
  7. W przypadku zamówienia tylko jednego urządzenia rekreacyjnego, organizator zapewnia pomoc jednej osoby do rozłożenia i złożenia urządzenia.
  8. Wszystkie atrakcje dla dzieci, wynajmowane są na okres do 8 godz.
  9. Urządzenia są w pełni gotowe do używania na 30 min przed rozpoczęciem imprezy
  10. Koszt transportu uzależniony jest od ilości zamawianych urządzeń oraz lokalizacji imprezy. 
  11. Liczba dzieci bawiących się w jednej chwili na urządzeniu jest zawsze dostosowana do instrukcji producenta urządzeń.
  12. Przy wynajmie atrakcji od poniedziałku do piątku SUPER PROMOCJA (możliwość negocjacji ceny).

TRANSPORT

JESTEŚMY W STANIE OBSŁUŻYĆ DOWOLNĄ IMPREZĘ NA TERENIE CAŁEGO KRAJU.

  1. TRANSPORT W OBRĘBIE 200 KM OD Międzyzdrojów i przy zamówieniu powyżej 5000zł netto JEST GRATIS !!!
  2. TRANSPORT W POZOSTAŁYCH PRZYPADKACH CENA 2 ZŁ/ KM od (Międzyzdrojów)
  3. ZASIĘG DZIAŁANIA : CAŁA POLSKA

MONTAŻ URZĄDZEŃ

Rozpoczęcie montażu sprzętu uzależnione jest od ilości zamówionych urządzeń, zazwyczaj są to 2 godziny przed imprezą lub jeszcze wcześniej w zależności od ilości i rodzaju atrakcji.

Urządzenia są w pełni gotowe do zabawy na 30 minut przed rozpoczęciem imprezy. Organizator zapewnia dostęp do źródła prądu na czas montażu i demontażu urządzeń w odległości do 40 m od miejsca zlokalizowania atrakcji.

OCHRONA ATRAKCJI W TRAKCIE IMPREZY

Nasza obsługa odpowiada za rozłożenie i złożenie urządzeń, ich stan techniczny oraz nadzór nad bawiącymi się osobami. Nie odpowiadamy za zachowanie się osób oczekujących w kolejce do urządzeń rozrywkowych oraz wynikające stąd skutki. Prosimy wziąć pod uwagę iż przy imprezach otwartych (np. impreza dla miasta) a także imprezach zamkniętych (pow. 500 uczestników) wymagana jest dodatkowa ochrona porządkowa (1 ochroniarz przypada na 3 urządzenia rozrywkowe). W przeciwnym wypadku mogą wystąpić poważne trudności z opanowaniem porządku wśród osób oblegających w/w urządzenia. Prosimy zwrócić szczególną uwagę na to zagadnienie.

PŁATNOŚĆ

Warunkiem realizacji zamówienia jest podpisanie umowy oraz wpłata zaliczki w wysokości 40% wartości zamówienia brutto. Pobrana zaliczka jest gwarancją realizacji zamówienia w terminie.

Jeżeli anulowanie zamówienia nastąpi do 30 dni przed terminem realizacji, zaliczka pozostaje bezzwrotnie w naszej firmie. W przypadku rezygnacji z usługi w dniu imprezy zamawiający ponosi pełne koszty usługi. Warunki pogodowe nie są podstawą do odstąpienia od umowy.

F.H.U.Komar Grzegorz Komorowicz
Ul.Kolejowa 14/5
NIP 986 009 99 71
PKO 32 1020 4870 0000 5102 0047 4908

Tel. Grzegorz Komorowicz +48 505135980
Tel. Joanna Mrowińska +48 728503509
e-mail: biuro@lunapark-komar.pl

© 2017 - F.H.U. KOMAR Grzegorz Komorowicz - Wszystkie prawa zastrzeżone.

Wykonało avangardo.eu

Ważne: Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.